Praca Lublin

INŻYNIER BUDOWY/MANAGER PROJEKTU

stanowisko: INŻYNIER BUDOWY/MANAGER PROJEKTU

miejsce pracy: Lublin / lubelskie / Polska


opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko INŻYNIER BUDOWY/MANAGER PROJEKTU. Business Solutions sp. z o.o. jest firmą remontowo-budowlaną działającą od 2005 roku. Z każdym rokiem zdobywamy doświadczenie i nieustannie budujemy swoją markę na rynku Szwedzkim oraz Krajowym. W naszej pracy stawiamy na solidność, terminowość oraz skuteczną pracę zespołową. Osoba przyjęta na stanowisko będzie odpowiedzialna za bieżąca działalność firmy, w tym :
-Bezpośredni kontakt z klientem oraz doradztwo techniczne w tym prezentowanie i sprzedaż usług firmy
-Opracowywanie technicznych, materiałowych i organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych i ich poszczególnych etapów, przy użyciu najbardziej efektywnej i ekonomicznej metody
-Pozyskanie ofert na materiały budowlane niezbędne do realizacji projektu, negocjacje cen, terminów dostaw i warunków płatności itp
-Prawidłowe skonstruowanie budżetu projektu w oparciu o założony plan robót, potrzeby Klienta i cenach materiałów budowlanych wraz z przygotowywaniem oferty dla Klienta
-We współpracy z Managerem oraz podwykonawcami zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i normami budowlanymi oraz terminami wynegocjowanymi z Inwestorem oraz przepisami prawa, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
-Nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów, narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji projektu
-We współpracy z Managerem nadzór nad pracownikami/podwykonawcami oraz przestrzeganiem przez pracowników/podwykonawców zasad BHP
-Monitorowanie realizacji projektu w kontekście umowy z Klientem, zakładanego budżetu projektu oraz wymagań odpowiednich przepisów budowlanych i bezpieczeństwa pracy.
-We współpracy z Managerem zgłaszanie inwestorowi do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót zgodnie z założonym harmonogramem

wymagania

Od przyszlego pracownika oczekujemy:
-wykształcenie branżowe, mile widziane specjalizacja w technologii i organizacji budownictwa
-silne umiejętność interpersonalne szczególnie w zakresie prowadzenia negocjacji i technik sprzedażowych
-umiejętność planowania, organizowania i zarządzania projektem
-samodzielność i operatywność
-silne zorientowanie na cel
-obsługi komputera, w tym dobra znajomość programu do kosztorysowania i AutoCad
-znajomość jez. Angielskiego/Szwedzkiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
-gotowość do pracy w terenie w tym 3-m-c wyjazdów do Szwecji
-prawo jazdy kategorii B
- mile widziane ukończone technikum budowlane
-mile widziane doświadczenie w kosztorysowaniu i prowadzeniu prac dla Inwestorów indywidualnych,

oferowane warunki

- zakwaterowanie oraz przeloty do Szwecji na koszt firmy w tym przeloty na urlop
- na miejscu samochód służbowy + laptop + Internet + komorka służbowa
- możliwość realizowania ambicji zawodowych na samodzielnym stanowisku
- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy (podstawa + bonus kwartalny za realizacje planów)

rodzaj pracy

Praca stała

nazwa firmy

Business Solutions sp. z o.o.

branża

Budownictwo/Architektura

dane kontaktowe

Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: info@polish-constructor.com

Praca pozostałe oferty pracy


Copyright 20011 SEO ul. Idzikowskiego 19 02-704 Warszawa

Praca Portal-praca.pl

Pozostałe oferty